Isnin, 27 Februari 2012

ASAL ngan ko nie?

assalamualaikum,,
yerp! that me..i'm fifa (NAI) sori..i forgot my password..
so,i think now i remember it back..
hehe..
yeah! i know that is something strange right..
hrm,,~

kali ni saya karang blog nie untuk membahan 'someone'
bukan sesapa pown..
diri saya sendiri juga..saya nak bagi tauliah terbaek punye pada diri saya yang lagi bapa hari lagi akan menghadapi exam untuk sem 3 nie..yer sem nie saya lebih bersemangat kerana saya dah jumpa kunci..tapi satu lagi step yang saya kena buat..saya kena rajin study..memang adat la kan.. kalau time-time camni la masalah baru yang rumit n unik timbul..tapi sapa kesah..saya mesti..n MESTI...MESTInya melawan..

yeah!time nie la nak degil pown.
saya akan berdegil dengan diri saya..apa nak jadi..jadi..yang pasti..saya kena pastikan saya STUDY!! tahap gila-gila punya..saya sanggup ikat nafsu saya..kerana memang ini adalah saat sesuai untuk itu..saya kena tahan mulut saya,butakan mata saya dan tutup semua pintu..
masa ini saya kena spend untuk dua benda je..iaitu
untuk Allah dan Study

saya sediakan step untuk diri saya di sini:
*saya mesti selesaikan QUIZ ON9 EC0
*saya MESTI daftar subjek yang saya akan ambil sem depan
(saya nak ambil PAD170 n myb saya ambil PAD190 n HR time intersasi kot)
*saya kena fokus study pada MACRO,BEL,PAD120,CTU
*saya still kena date ngan QR n al-mathurat n panctual solat

[MESTI]

% DAH SETEL NIE..BARU SUME BNDE LEN BOLEH PK..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

trimax